+ Reply to Thread
Page 7 of 8 FirstFirst ... 5 6 7 8 LastLast
Results 61 to 70 of 75

Click here to go to the first Trove Team post in this thread.   Thread: Hacked and trion support doesn't seem to be imported.

Senior Member
    What part of no one here can help you don't you understand.

NO ONE HERE CAN HELP YOU. This is a forum. Not customer service.
    Here we talk about the game. That's all.

The people who handle this forum can not help you.
    The people or customers who use this forum know all CS suck not just this team to the people they cant help and the people who have problem solved like the CS team.
    There is 0 point in wasting your time here.

Hope you enjoy your day playing any other game then Trove. gg.

Hello,

Just a small reminder that you dont need to keep making new threads regarding the same topic which should be getting dealt with by the appropriate parties. You also have been advised to send a private message to Mobi, as per his instructions.

Kindly keep the thread civil or it doesnt have any place on the general discussions.

good. i'm just wanting my account. support refuses to return it to me because I am not giving the IDs of purchase transactions made directly on the launch. and the purchases I made were by steam. they do not give me any other option to recover my account. and I'm indignant since they banned my account because I sent a ticket for 3 emails I already sent everything they asked me to. including the purchase IDs I made on steam along with the print and they keep asking me for the purchase ID that was made through the launch. they are not giving me back my account just for that. I want it another way. since I sent everything they asked for, account creation date. current email. secret answers 1 and 2 glyph tag steamID64 all right. to the account creation IP and they don't want to return it to me just because I don't have the IDs? I find it very absurd I don't want to lose my account. I already sent a message to the mobi and I am waiting for his reply regarding IDs since I don't have them. and he still hasn't answered me

they closed my ticket as if my problem had been solved

Senior Member
    Quote Originally Posted by Jirad View Post
    I already sent a message to the mobi and I am waiting for his reply regarding IDs since I don't have them. and he still hasn't answered me
    You do not get the simple thing that Mobi is a forum Mod not customer service . I dont believe you understand everything CS has said to you. I recommend you find someone in your life to read everything over for you from customer service. If your to young, language barrier or you just dont get it for many reasons. You need someone in you life to read things over for you.

Quote Originally Posted by FlimFlammed View Post
    You do not get the simple thing that Mobi is a forum Mod not customer service . I dont believe you understand everything CS has said to you. I recommend you find someone in your life to read everything over for you from customer service. If your to young, language barrier or you just dont get it for many reasons. You need someone in you life to read things over for you.
    Me esqueça e vá cuidar da sua vida.

Senior Member
    Me esqueça e vá cuidar da sua vida.

I'm only telling you the truth. Sorry you don't like it. Not my fault, no need to be rude to me buddy.

me responde uma coisa, você acha justo eles não me devolverem algo que é meu, somente porque eu não tenho mais as ID de compras ? sendo que eu já enviei todas as informações da conta tudo corretas e eles ainda vem me dizer que tudo o que me pediram não foi o suficiente para provar que a conta pertence a mim, e ainda por cima eles bloquearam a conta porque eu mandei tickets de outros e-mails, eles poderiam checar os e-mails e ver se realmente pertencem a mim. mas não eles estão pedindo códigos a quais eu não tenho mais acesso, pelo simples fato de que eu não guardo, eu limpo a minha caixa de e-mails. e se eu não der estes ID significa que não vão me ajudar em nada. não me dão outra opção nem nada. eu já ate enviei a eles o IP de criação da conta quando eles me pediram e nem isso é o bastante? a conta tem mais de 622 de mr tem muitos itens todas as classes com pr alto ganda todos os dragões etc e querem que eu simplesmente aceite que perdi isso tudo? eu jogo trove a mais de 3 anos o motivo para que eu venha aqui postar aqui no fórum é pra ver se algum mod tem como falar com eles e explicar a minha situação, porque os tickets parecem ser enviado por robôs que não conseguem entender e nem dialogar pra chegar a uma solução. ou eu mando o que eles querem ou não me ajudam.

Senior Member
    me responde uma coisa, você acha justo eles não me devolverem algo que é meu, somente porque eu não tenho mais as ID de compras ? sendo que eu já enviei todas as informações da conta tudo corretas e eles ainda vem me dizer que tudo o que me pediram não foi o suficiente para provar que a conta pertence a mim, e ainda por cima eles bloquearam a conta porque eu mandei tickets de outros e-mails, eles poderiam checar os e-mails e ver se realmente pertencem a mim. mas não eles estão pedindo códigos a quais eu não tenho mais acesso, pelo simples fato de que eu não guardo, eu limpo a minha caixa de e-mails. e se eu não der estes ID significa que não vão me ajudar em nada. não me dão outra opção nem nada. eu já ate enviei a eles o IP de criação da conta quando eles me pediram e nem isso é o bastante? a conta tem mais de 622 de mr tem muitos itens todas as classes com pr alto ganda todos os dragões etc e querem que eu simplesmente aceite que perdi isso tudo? eu jogo trove a mais de 3 anos o motivo para que eu venha aqui postar aqui no fórum é pra ver se algum mod tem como falar com eles e explicar a minha situação, porque os tickets parecem ser enviado por robôs que não conseguem entender e nem dialogar pra chegar a uma solução. ou eu mando o que eles querem ou não me ajudam.

Yes I think its fair.

You have 1 job. Remember your password.
    Its not their fault you changed emails and password so much they cant help you.
    You had your account recovered once years ago and still managed to for a second time lose your email and password.
    That's your fault.
    Sorry you are out value but that's on you not them.

Acho que você não entendeu. A conta eles baniram porque eu enviei tickets de outros e-mails. Eles não querem reativar e trocar ela de e-mail porque eu não estou enviando os ID de transações a quais se estão na conta. E eu não tenho mais os e-mails de compras. Eu já dei a eles tudo o que me pediram pra verificar a
    Se a conta é minha. Não tem nada haver com saber email ou senha pois eu sei o email atual da conta. Sei a data de criação da conta. Sei as respostas para as perguntas secretas. sei o glyph tag. sei o SteamID64 sei qual é o email de criação da conta sei o ip de criação da conta. Porque ela é minha. E eu já enviei isso tudo a eles. Foi o que me pediram, Mas eles baniram a conta e não querem revogar o ban somente porque eu não tenho como enviar os codigos de compras. Como que depois de enviar tudo isso eles ainda tem dúvidas que a conta pertence a mim? Me explica isso ai. E lembrando que eu enviei a eles os ID das primeiras compras que eu realizei na compra. Mas eles falaram que não podem verificar porque a compra foi feita pela steam e continuam me pedindo IDs me explica como que eu envio tudo o que me pediram e ainda sim eu não estou fornecendo informações suficientes? Mandei tickets do email de criação da conta. Já mandei print in game já falei o nome do meu boneco e lvl serve region pais atual da conta.

+ Reply to Thread
Page 7 of 8 FirstFirst ... 5 6 7 8 LastLast

Tags for this Thread