+ Reply to Thread
Results 1 to 6 of 6

Thread: free mount 28.9-23.10

Junior Member

free mount 28.9-23.10

das free mount was es gibt kostenlos ist eine falsche Angabe. für PC ist es kostenlos für ps4 Gamer finde ich, ist es nicht kostenlos. man wird gezwungen playstation+ zu machen um das zu bekommen und daher ist es nicht kostenlos. es ist für + Spieler kostenlos ist ja ok aber im game wird angeworben ein kostenloses Reittier, aber das stimmt nicht es wird nicht gesagt das es für + Spieler ist erst nachdem man es angeklickt hat. theoretisch gesehen ist das eine falsches versprechen an den Spielern, da das mount nicht free ist. falsche Werbung!

nächstes mal besser machen!
    ich möchte das euch mal klar stellen.

vielen dank für das lesen.

Member
    oh cool.....

Senior Member
    Is this a cypher?
    Do I need Tom hanks to help me crack the code?

I'll take a guess here.
    PC got a mount and ps4 you need ps plus to get it so it's not really free?

Junior Member
    http://forums.trovegame.com/showthre...tember-26-2017

If you read the article not only does it say that you will need ps+ / xbox gold, but it even says it before it even mentions the word "free". (2nd bullet point)

So it isn't false advertisment

Member
    Quote Originally Posted by Theuglyone View Post
    Is this a cypher?
    Do I need Tom hanks to help me crack the code?

I'll take a guess here.
    PC got a mount and ps4 you need ps plus to get it so it's not really free?
    Nailed it!

Junior Member
    yes i mean this mount thanks xJackieBox

das ist nicht korrekt mein ärgernis was ich meine ist. in trove selbst wird es als free angezeigt nicht mal im klein gedruckten steht es das man plus braucht. es wird erst angezeigt das man playstation plus braucht wenn man es angeklickt hat und im store landet. beim einloggen "welcome" steht auch free und nicht free for ps+

der shop und wilkommen sieht aus wie am pc und wird für konsole nicht überarbeitet das es nicht free ist. das will ich damit sagen. versteht das doch.
    im game steht nicht das man ps+ braucht, es steht genauso wie am pc free, das meine ich.

---------------------------------

this is not correct my annoyance what I mean. in trove itself it is displayed as free not even in small print it stands the man plus needs. it is only indicated that one needs playstation plus if one clicked it and lands in the store. when logging "welcome" is also free and not free for ps +

the shop and wilkommen looks like at the pc and is not reworked for konsole it is not free. I want to say that. understand this.
    in the game is not the man ps + needs, it is just like the pc free, I mean.

+ Reply to Thread

Tags for this Thread