PDA

View Full Version : login bug

chipolo
02-27-2017, 07:18 PM
Hola buenas noches espero que entiendan español tengo un problema desde hace algunos días que no me deja entrar al juego se queda en la pantalla principal y abajo a la izquierda solo dice "Success, Continuing Login. Y de ahí no avanza ya desinstale el juego dos veces y sigue igual el problema también he intentado entrar con otras cuentas y me pasa el mismo problema

BeastCat16
03-04-2017, 11:40 PM
Hes saying: Hello, good night, I hope you understand Spanish. I have a problem for a few days that you do not let me enter the game. It stays on the main screen and on the bottom left only says "Success, continuing login." Times and still have the same problem I also tried to enter with other accounts and I have the same problem. I just wanna say I have the exact same problem and I hope you can fix it for us.

Ponyboy9569
03-06-2017, 12:28 PM
Normally what has been fixing the lock out, as we call it, is get a friend to send you an invitation to trove via PSN. or being in a party chat with someone, go to their name in the party screen and hit join session. Typically works but i cant make any promises. There are different kind of lock outs but it sounds like yours is when you crashed trying to enter a club world right? if so, try that and it should work. the /joinme <username> command may also work if you get a friend to do that for you. | Hope this helps!

Ponyboy9569
03-06-2017, 12:29 PM
Google Translated >
Normalmente lo que ha sido la fijación de la cerradura, como lo llamamos, es conseguir un amigo para enviarle una invitación a trove a través de PSN. O estar en una fiesta de chat con alguien, ir a su nombre en la pantalla del partido y pulse sesión de unirse. Normalmente funciona, pero no puedo hacer ninguna promesa. Hay diferentes tipos de salidas de bloqueo, pero suena como el suyo es cuando se estrelló tratando de entrar en un mundo de club derecho? Si es así, prueba eso y debería funcionar. El comando / joinme <username> también puede funcionar si obtiene un amigo para hacer eso por usted. | ¡Espero que esto ayude!

Sorry if roughly Translated